Un blog aproape perfect

In acest articol o sa va vorbesc putin despre cum ar arata un blog aproape perfect dupa parerea mea, am zis aproape deoarece nu e nimeni perfect, si nici tu Fulgerica dupa cum spune bannerul tau. Ceea ce ocupa primul rand este calitatea posturilor, cum se scrie, fara greseli gramatice si nu posturi cum ca am venit acasa de la magazin si mi-am luat mere, pere etc. Imi plac articolele care au in componenta imaginatia autorului, tot ceea ce crede autorul despre un anumit lucru. Nu stiu cati sunt de prin blogosfera, care ajuta bloggeri mici care au un anumit potential si care chiar doresc sa aiba un jurnal online, care poate pe viitor vor fi de ajutor blogosferei.

Un al doilea principiul este legat de tema, o tema simpla, care sa nu fie plina de reclame ads sau altfel de bannere, sa fie de culori mai line precum alb oricum culorile inchise dau mai bine aspectului blogului si nici nu deranjeaza cititorul. Nu cred ca ar fi o mare problema legata de template, templateul pe scurt trebuie sa fie simplu si care sa nu fie ” confectionat ” din culori foarte deschise.

Imi plac bloggeri care fac totul din pasiunea fata de blogging, care atunci cand devin mai mari ma refer in stagiul de blogging uita de ce au fost si de unde au plecat, totul are un inceput. Daca scoti niste bani din blogging i-ai putea investi intr-un concurs, nu trebuie sa trimiti leapsa la fiecare blogger mare cu titlu : ” Cati bani ai casigat din blogging „, nu ma deranjeaza dar mai bine stai in banca ta si nu te lauzi.

Trei principii principale dupa care eu admir un blogger.

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “Un blog aproape perfect”

  1. SteeL Says:

    Interesant articol… poate ai dreptate cine stie 🙂

  2. andrei Says:

    Fiecare un parerea lui 😀

  3. ClaUdiu Says:

    Ai incercat sa fixezi niste principi,dar daca ai incerca sa le respecti/urmezi ai fi un blogger perfect…cel putin din punctul tau de vedere 😛

  4. aLLinuTz Says:

    Frumos articol :X :X

  5. Perfu Says:

    Interesant articolul dar vezi cum rezolvi cu tema asta ca este de tot rasul sa nu te superi dar asta este purul adevar !

  6. Ecasty Says:

    de acord cu perfu tema e naspa…:| fara suparare

  7. Tzukune Says:

    Vezi ca si tu ai greseli gramaticale… tu ai spus „greseli gramatice” si se scrie cum am scris eu.

    In rest pot spune ca am o parere asemanatoare cu a ta!

Lasă un răspuns

