Ne vedem din nou pe blog…

Da, se pare ca nu scapati asa de usor de mine. Am revenit pe un domeniu si host nou si anume andreiblog.com. Pentru cei ce nu ma stiu, prespun ca majoritatea nu stiti ce cautati pe acest blog, eu sunt Invo4u [ http://invo4u.net ]. Am revenit cu idei noi, cu imaginatie, cu proiecte pe viitor, cu mai mult timp liber. Recunosc ca nu m-am straduit prea mult sa readuc blogul deoarece am fost ocupat cu scoala iar timpul nu-mi permitea. Cei cu care eram afiliat [ l.exchange ] sunt rugati sa ma contacteze pe messenger [ just_invo4u ] sau un email la invo4u@gmail.com. Se pare ca cei de la gazduire.us nu au fost cum se dadeau la inceput adica un serviciu de incredere si buna calitate. Serviciul era cu plata prin sms, acum cica nu mai pot sa platesc prin sms asa ca am renuntat vreo 3 zile la serviciile lor, amintindu-mi de tot ce am hostat la ei, le-am trimis mail sa-mi deie contul bancar si nici macar la asta nu mi-au raspuns.

In fine, am revenit pe un domeniu nou si host. Sper sa fiti alaturi de mine… O seara buna !

Etichete: , , , , ,

9 răspunsuri to “Ne vedem din nou pe blog…”

  1. ceostoy Says:

    bine ai revenit ;))

  2. TheBes7 Says:

    Yeap. Bine ai revenit omule :)>- da-ti drumul la imaginatie.

  3. robynstein Says:

    welcome back 😛 start blogging 😀

  4. aLLinuTz Says:

    Welcome back 😀

  5. Perfu Says:

    bine ai revenit bre in casa noua 🙂

  6. GrafsS Says:

    Weeeeeeeeeeeeelcomeeeeeeeee

    back… :))

  7. Ecasty Says:

    Welcome!:)

  8. PanTeraS Says:

    Bine ai revenit.

  9. SteeL Says:

    Welcome man :X

Lasă un răspuns

