Internet, mod de rezolvat teme


Nu stiu cati dintre elevii de la scoala au internet, nu stiu cati folosesc internetul ca pe o sursa de informatie si un mod de rezolvare a temelor. Eu unul folosesc internetul in rezolvarea temelor, cand nu stiu ceva de exemplu la engleza folosesc un dictionar englez-roman deoarece este mult mai acesabil si mult mai simplu de cautat, de cat sa caut litere printr-un dictionar normal. Cand imi trebuie la romana o anumita informatie despre un scriitor, o descriere a unui text, o demonstratie etc, caut pe google un referat despre lucrul respectiv.

Eu unul folosesc internetul foarte mult pentru scoala, nu stiu cati din scoala au internet, dar eu consider ca este un element ajutator elevilor, si ar putea face cei din minister ceva pentru copii nedetinatori de un calculator respectiv internet.

12 Răspunsuri la “Internet, mod de rezolvat teme” r r

  1. AlinutZ spune:

    si eu il folosesc ca sa fac temele….cand le fac :-\”

  2. Tzukune spune:

    Si eu folosesc internetul la fel ca tine pentru toate materiile atunci cand am nevoie de el!

  3. Crazy Man spune:

    Sunt astfel de programe in scoli, insa trebuie sa mai dea si parintele ceva..

  4. lulu spune:

    au zis ce-i de la minister ca cica ne dau laptopuri deala verzi ….. la fiecare si baga conex. wirless in scoli :))

  5. ICEwave spune:

    E foarte bun internetul pentru teme.
    Dex > google
    Eng-Rom > google
    Formule fizica > google
    Expresii eng > google
    Informatii istorie > google
    referate > google

    Il folosesc destul de des…chiar si la tema la romana cand am nevoie de rezumate si nu am timp sa le fac

  6. aLLinuTz spune:

    Si eu folosesc la fel ca teme ;)

  7. Tzukune spune:

    @lulu: minister, laptop, wireless => aceste 3 cuvinte intr-o fraza dau eroare. :)) Este imposibil sa faca ei asa ceva!

  8. Angel spune:

    Eu il folosesc sa…. sa…. iau referate/rezumate :-\”

  9. andrey91 spune:

    acuma are tot prostul internet :d

  10. Perfu spune:

    Internetul in ziua de astazi te rezolva :)

  11. Ecasty spune:

    si eu il folosesc tot pentru teme mai ales :)

  12. Ndrey spune:

    Internet is the future!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

